Ruilen en retouren

Service van Coolblue.

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. Van ons mag je tenslotte wat verwachten. Wat dat precies is, laten we je graag zien.


Alle beloftes op een rijtje.

  • 'Daarom' accepteren we ook als reden.
  • Gratis je pakketje retour sturen.
  • 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Minimaal 2 jaar garantie op al onze producten.
  • Besluiten we je product om te ruilen? Dan heb je vaak de volgende dag al een nieuwe in huis.
  • Krijg je je geld terug? Dan storten we dit binnen 3 werkdagen op je rekening. *
  • Bij defect: in 90% van de gevallen heb je binnen 14 dagen weer een werkend product in huis.

  • Vragen over retourneren?
    Neem gerust contact op met onze Klantenservice.


    * Terugbetaling.

    ​Wanneer betalen we terug?

    We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt.

    Wat krijg je terug?

    Je krijgt het aankoopbedrag volledig terug. Kosten gemaakt voor één van onze aanvullende verzendopties, zoals bijvoorbeeld Coolblue VandaagNog®, kunnen we helaas niet terugbetalen.
    Komt jouw product in aanmerking voor een deelvergoeding? Dan betalen we je 75% van het aankoopbedrag terug.

    Hoe krijg je het terug?

    Als je geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we uiteraard contact met je op.​

    Meer Coolblue-service.

    Terug naar de Coolblue-klantenservice