Reparatie en Service

Doen we niet moeilijk over.

Natuurlijk staan we ook na je aankoop bij Coolblue voor je klaar. In onze winkels kun je dan ook terecht voor vragen over je product. Onze medewerkers helpen je verder met instellingen, technische problemen en defecten.

Klaar terwijl je wacht

De medewerkers in onze winkels kunnen kleine reparaties en software-updates uitvoeren. In veel gevallen kan je product dus direct gemaakt worden, terwijl jij van een kop koffie geniet.

Reparatieservice

Is het probleem of defect niet direct in de winkel op te lossen? Dan sturen we je product op naar een reparateur. Je bent vast benieuwd naar de status van je product tijdens zo'n reparatie. Daarom houden we je per e­mail op de hoogte. Na de reparatie hoef je de deur niet meer uit: als je wilt, sturen we het gerepareerde product naar je op.

Omruilen en retourneren

Bevalt je product achteraf gezien toch niet zo goed? Doen we niet moeilijk over. Breng je product binnen 14 dagen én in de originele verpakking terug naar de winkel, en wij ruilen het voor je om. Onze medewerkers helpen je graag een product te vinden dat wél bij je past. Of je krijgt gewoon je geld terug. Dat kan natuurlijk ook.

Ruime openingstijden

Onze winkels zijn 7 dagen per week geopend en kennen ruime openingstijden. Benieuwd tot hoe laat onze winkel bij jou in de buurt geopend is? Bekijk onze openingstijden.

Eerder bekeken door jou