Reparatie en Service

Regel ik voor je.

In onze winkels in Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Utrecht en Rotterdam kun je ook terecht voor vragen over je product. Onze medewerkers helpen je verder met instellingen, technische problemen en defecten.

Direct weer op weg

De medewerkers in de winkel hebben de mogelijkheid om kleine reparaties en software-updates uit te voeren. Dat betekent dat je in veel gevallen direct weer op weg kunt.

Reparatieservice

Is het probleem of defect niet direct in de winkel op te lossen, dan wordt je product opgestuurd naar een reparateur. Per e-mail word je op de hoogte gehouden van het verloop van het proces en je hoeft na de reparatie de deur niet nogmaals uit: op verzoek sturen we het product na reparatie naar je op.

Ruime openingstijden

Onze winkels kennen ruime openingstijden met koopavonden tot 21.00 uur op donderdag of vrijdag. De winkel in Rotterdam is zelfs 7 dagen per week geopend, met koopavonden op zowel donderdag als vrijdag.

Bekijk voor meer informatie onze openingstijden

Wij gebruiken cookies. Melding sluiten